Andra arbetsdagen

2011-11-02 19:59:56

När jag kom till jobbet imorse så bara forsade det ut folk från guldsmeden huset. Brandlarmet gick, men det var bara någon brandövning, men jag fick lite panik och trodde att köket på 24:an hade fattat eld eller nått. Men så var inte fallet & resten av dagen har bara flytit på, så kul! Trivs verkligen superbra! :)

Både igår & idag klev jag upp kl. 06.00 och imorgon kommer alarmet stå på samma tid. Kommer dock att få sova ensam inatt, vilket suuuuger! Första gången på väääldigt länge som jag sover utan min älskling, så det kommer att kännas väldigt tomt. :( Men som tur är så kommer han hem imorgon. :) ♥

Kom hem för en liten stund sedan efter att ha skjutsat iväg Johan till Holten på ett litet lan. Köpte även lite godis på hemvägen som jag ska sitta & smaska på ikväll. Håller på att tvätta mina arbetskläder nu, så ska bara hänga upp dom & sen ska jag lägga mig i sängen & somna till någon film. Jobb imorgon igen, 8-16.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0