FREDAG

2011-11-25 20:58:17

Denna fredag började med jobb 8-16 som vanligt. Efter det blev det en snabbfika & en sväng på stan på jakt efter en outfit tills imorgon. Men tror ni att jag hittade någonting? Nej. Det var helt omöjligt... Men jag kom inte tomhänt hem utan jag hittade faktiskt en ljusbricka som jag köpte och fyra blockljus till som jag ska fixa till en adventsljusstake. Måste dock köpa lite smågrejer till, men det är lätt fixat.

Imorgon kommer det att bli en ganska så stressig dag. Först så ska jag jobba, sen på personalmiddag på Texas & efter det blir det utgång med Frida & Emma. Kommer att bli grymt! Nu är jag helt slut som artist & tänker gå och lägga mig, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0