MÅNDAG & TISDAG

2011-11-15 22:26:00

Måndagen började med jobb och efter det åkte jag på ljusparty hos mamma & pappa. Jag & Johan stannade kvar en stund efteråt och åt kvällsfika & snackade lite skit. På vägen hem så somnade jag i bilen & gick och la mig så fort jag kom hem. Tröttast.se? Ja!

Gårdagen började med lite jobb & fika efter det. Efter det åkte jag till Jennie & fick håret slingat, blev jättenöjd! Malin kom även dit & joinade oss och vi åt en supergod kladdkaka som Jennie hade gjort. Tack för en väldigt trevlig kväll med många skratt! ♥ Nu ska jag vara snäll & massera Johan, som jag har lovat att göra i tre dagar men inte gjort. Oops! Men sen ska jag sova iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0