A crappy day

2011-11-10 07:09:00

En skit-dag är vad det har varit. Det började imorse när jag skulle kliva upp och stänga av mitt alarm, så var jag så trött att jag inte såg någonting, så att jag gick in i fåtöljen & slog tån, samt att jag lyckades spilla vatten på min pojkvän & på hans sida av sängen. Allt detta hände innan jag åkte till jobbet. Sen tror jag att jag tog med mig oturen till jobbet, för där blev allt möjligt kaos också. Ja, en skit-dag som sagt.

Nu är jag trött & less, men det blir man ju när det känns som att allting går emot en. Nu ska jag ta en liten powernap och sen tänker jag bara ligga & kolla på Heroes & mysa med min älskling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0