Tredje arbetsdagen

2011-11-03 19:40:00

Somnade tidigt igår, runt halv tio kanske, vilket kändes bra! Dock vaknade jag flera ggr under natten, vet ej varför. Kanske för att min älskling inte låg brevid mig. :( ♥

Idag jobbade jag 8-16, som vanligt, och det har varit en väldigt händelserik & rolig arbetsdag. Det var min & Fridas första dag som vi skulle få klara oss själva i köket och det gick faktiskt bra! Även att både min moster & Jänni kikade förbi på jobbet en sväng. Min moster skulle käka, så jag gjorde mat åt henne & Jänni var snäll och lämnade mina tofflor (tack än en gång! ♥).

Efter jobbet så åkte jag och hämtade Johan och nu sitter jag här helt utmattad och funderar på att gå och lägga mig redan nu? Vi får väl se hur jag gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0