Ingenting ska hindra mig från att åka till Stockholm

2011-10-06 21:29:00

Någon gång mitt på dagen idag så åkte jag & Johan till mina föräldrar, där vi fick låna deras tvättmaskin för att tvätta lite kläder inför helgen. Vi har inte tvätt-tid förrän på tisdag och det bestämdes typ igår att jag & Johan ska följa med Hanning & Filippa till Stockholm.

Vi ska dit & hälsa på Micke, gå på ikea, gå på stan, åka på bilträff etc. Jag tror att det kommer att bli en riktigt rolig helg, så jag ser verkligen fram emot det! Men så klart så har man ju åkt på en jäkla förkylning, så jag är alldeles hängig & har varit det hela dagen idag och igårkväll. Men ingenting, jag upprepar, INGENTING ska hindra mig från att åka till Stockholm, så är det bara! Nu ska jag packa & sen tänker jag titta på Grey's, Gossip Girl & HIMYM. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0