Monday to friday

2011-10-14 10:43:07

Måndagen började med jobb 8.30-15.30 på Östra Skolan. Efter jobbet hämtade jag upp älsklingen och vi åkte ner på stan och köpte lite nödvändigheter. När vi kom hem blev det pannkakor & powernap. Vi åkte även och lånade Johans mammas bil tills vi ska åka till Sundsvall i veckan någon dag.

Tisdagen gick åt till att städa lägenheten, titta på serier & tvätta en jäkla massa kläder.

Onsdagen spenderade jag & älsklingen ♥ i Sundsvall. Vi åkte till IKEA och köpte lite grejer & åt på Max, såklart. På vägen hem så åkte vi förbi mamma & pappa och hämtade mitt gamla databord, som Johan nu ska få använda till sin dator och jag får (äntligen!) tillbaka mitt matbord. När vi kom hem så donade jag på med de nya grejerna och efter det var jag helt slut och somnade.

Torsdagen började med att jag följde med älskligen ♥ till frisören och tittade på när han blev klippt, det blev så fint! :) Efter det så mötte vi upp Hanning på stan. Vi åkte och hämtade mamma på jobbet och åkte och hämtade ut mina glasögon. Efter det så gick jag & fikade med Johan, Hanning och lite fler grabbar. Senare åkte vi åkte lämnade tillbaka Johans mammas bil och när jag kom hem så tog jag ett långt & härligt bad.

Fredagen började med ett jobbcoachmöte, det sista. Kommer faktiskt att sakna dom mötena, för jag hade bästa jobbcoachen ever! Nu sitter jag här vid Johans dator och väntar på att han ska kliva upp. Planerna för resten av dagen är att jag ska: färga håret på Johan, skjutsa hem mamma från jobbet eftersom hon inte har någon bil, baka muffins om jag hinner och serie-tittning; Vampire Diaries, Desperate Housewives & Grey's Anatomy. Tror jag börjar med serierna faktiskt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0