Nervositeten börjar kicka in

2011-10-27 22:01:00

På förmiddagen var jag på Björkbergsskolan och nästan hela eftermiddagen gick åt till att fixa till cv & pb och förberedelser inför min arbetsintervju imorgon. Tack världens bästa syster för all hjälp! ♥ Dock känner jag att nervositeten börjat kicka in rätt så rejält nu, inte kul.

Kom alldeles nyligen hem ifrån Söderhamn. Det blev inga nya köksstolar tyvärr. De såg inte alls ut som på bilden, de var asfula! Blev riktigt besviken, så det blev lite tröstmat på donken innan vi åkte hem.

Nu ska jag öva på lite intervju frågor innan jag går och lägger mig. Ska även upp tidigt imorgonbitti och öva, pirrigt. Lova att hålla tummarna för mig! Skulle betyda väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0