En tur till Harmånger, Sims & Toffifee

2011-10-21 11:54:22

Idag så var min älskade pojkvän snäll och åkte ner på stan och köpte det nya sims spelet "The Sims 3 Husdjur" till mig. Han hämtade även ut min dator som har varit på lagning (de kunde inte rädda någonting, so that sucks!) och så köpte han en kylplatta till min bärbara, så nu kan jag spela sims på den istället.
Det blev även en tur till Harmånger, då vi var snäll och skjutsade hem Malin & Dexter som hade varit hos veterinären. Sen när vi kom hem så installerade jag det nya spelet & satt och nördade resten av kvällen. Johans mamma kikade även förbi en sväng och då hade hon med sig en varsin toffifee till oss, gulligt! :) Det har varit en bra dag, helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0