Ett försök till att vända tillbaka dygnet

2011-09-16 11:46:00

Att vara arbetssökande är inte alltid så roligt (det är aldrig roligt, men ändå). Det kan lätt bli så att man vänder på dygnet och det har vi gjort nu, totalt. Även fast jag mer än gärna skulle vilja fortsätta sova bara en liiiiten stund till, så bestämde jag mig för att kliva upp "tidigt" idag i hopp om att lyckas vända tillbaka dygnet. Men vad kliver man egentligen upp till? Allting kostar pengar nu mera och om man vill hitta på någonting roligt så kostar det pengar och de pengar man faktiskt har måste man spara, så det finns inte så mycket man kan göra. Känner någon igen sig? Wellwell, min älskling ligger fortfarande och sover, så jag kan inte börja städa än. Vad ska jag då hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0