A quick summary of my week

2011-09-25 23:21:00

ONSDAG: Jag & Johan åkte till Hanning & Filippa och satt där och förkrökade med "Fia med hutt", vilket spårade litegrann, och drog sedan vidare på Bockarna och hade kul.

TORSDAG: Jag mådde som en påse skit dagen efter, men jag gjorde samma sak som igår - jag ryckte upp mig och gjorde mig i ordning. Jennie kom på besök och vi åkte på Frasses och käka. Efter det åkte vi vidare till Dubbel och kollade på film och snackade lite skit.

FREDAG: Jag & Johan åkte till Jennie på besök. Vi spelade Cluedo (jag vann båda gångerna, mohaha!) och så klippte Jennie mig. Sen när vi kom hem så hade jag myskväll med bästa killen. ♥

LÖRDAG: Det blev en lugn dag, var hängig och allmänt less. Men Johan lyckades muntra upp mig & vi hade ännu en myskväll. How I Met Your Mother-maraton, king!

SÖNDAG: Denna söndag blev en riktig deg-dag då jag mestadels satt framför datorn och spelade sims. Men jag var även duktig och tog några pauser ifrån mitt sims-spelande och kollade upp lite jobb & lägenheter, samt förberedde lite inför den kommande veckan.

Sådärja! En snabb och kortfattad sammanfattning av min vecka. Nu ska jag återgå till mitt sims. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0