"Fan va du är dålig på att blogga!"

2012-01-22 10:05:00

Jag har fått höra på sistone av ett x antal personer att jag har blivit dålig på att blogga & jag har tröttnat på att höra det så nu tänkte jag göra ett försök till att skärpa till mig & börja igen. Detta har hänt i helgen...
Fredag: Jobb, fika på Wayne's med Frida, hem & åt middag med min älskling och sen åkte jag iväg till Cicci där vi hade filmkväll med Björn & Jimmy. Vi gick och hyrde filmen "Source Code" och den var riktigt bra! En av de bästa filmerna jag har sett på länge faktiskt, så den rekommenderar jag. :)
Lördag: Jobb, hem & fixa lite, Cicci kom och hämtade mig och vi åkte till Malin på filmkväll. Vi kollade på Paranormal Activity 3 & satt och snackade lite skit & spelade Uno. En underbar kväll med mina tjejer! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0