Filmkväll

2012-01-28 11:44:00

Fredagen började som vanligt med jobb, men efter jobbet så gick jag & Frida på Wayne's och fikade. Efter ett tag så kom min Johan & Hanning dit och joinade oss. Sen gick alla åt varsitt håll och jag & Johan åkte hemåt. Lite senare åkte vi och hämtade upp Holten & åkte på hemmakväll och hyrde film och sen åkte vi hem till Hanning & Filippa och hade filmkväll där. Vi kollade på två filmer; Colombiana som var riktigt riktigt bra & sen kommer jag inte ens ihåg vad den andra filmen hette men det skulle tydligen vara en rysare & den sög totalt! Efter filmerna satt vi och pratade om lite allt möjligt & vid halv fyra tiden var vi hemma. Tack Hanning, Filippa & Holten för en mycket trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0