Ingen snåljåp här inte

2012-03-13 19:47:10

Här spenderar man bara. Nu i veckan så kommer våran nya soffa, förhoppningsvis på torsdag (håller tummarna för det!) och om en vecka drygt så kommer min nya vita iphone 4s. Min nuvarande iphone har ju ballat ur totalt så kände att det var dags att köpa en ny.
Men efter det här så får det vara lugnt ett tag! Dock undrar jag hur länge det kommer att hålla med tanke på att jag håller på att bli galen pga vi inte har någon tv i sovrummet. Haha...

Är ledig imorgon, skönt! Känns som att det kommer att behövas med tanke på hur intensiv torsdagen kommer att bli på jobbet - en riktigt stor beställning & två praktikanter på det. Det kan ju gå hur som helst... Men nu så funderar jag starkt på att ta ett långt & varmt bad, men först lite mat i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0