I'm back!

2012-11-17 18:44:00

Fyf*n vad jag är dålig på att blogga nu för tiden. Förut gjorde jag det flera ggr om dagen, men nu ingenting. Kan sakna bloggandet ibland, då jag tycker det är skönt att skriva av mig, vilket jag tänkte göra nu...
 
En stor nyhet är att jag har fått fortsatt jobb på 24 Carat, lycklig tjej! Har haft en klump i magen i flera månader då jag inte vetat hur det skulle bli, men efter att jag fick den glada nyheten så mår jag toppen toppen!
 
Idag har jag jobbat. Man märker mer och mer nu att julklappsshoppingen/julrushen har börjat. Idag var det mycket folk på stan fastän det inte var löning & när de vill ta en paus ifrån allt shoppande, vad gör de då? Jo, dom fikar. Så jag har haft fullt upp hela dagen idag. Men det gick bra, är lite trött & sliten nu bara, men man ska inte klaga. :)
 
Ikväll blir det bara lugnt, tänkte sitta ett tag framför datorn & senare så blir det film och mys med min älskling. ♥ Har ingen aning om vad vi ska titta på än, men det löser sig. Ni får ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0