en snabb uppdatering

2009-06-21 18:05:19


Här jobbar jag

Idag jobbade jag mellan 8-15. Jag piggnade på mig under dagen, så det gick jättebra att jobba. Härligt att tjäna lite cash. Påvägen hem övningskörde jag. Dags att skriva in mig på trafikskolan kanske? Ja, det blir nog så till veckan. Alldeles nyss käkade jag middag och nu måste jag skynda mig att hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Ska åka till Sundsvall och gå på bio med E (♥), Magda och Kim. Har inte bestämt vilken film vi ska se än, men det blir nog bra. :)

Hinner tyvärr inte berätta om min midsommarafton, utan det får jag göra imorgon. Men har lagt upp fler balbilder nu och dom finns HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0