det blir aldrig som man har tänkt sig

2008-04-16 22:49:27

Det blev inte direkt som jag hade tänkt mig, idag heller... Det blev inge bull-bak, som jag var helt inställd på att det skulle bli. Så det får bli i helgen istället. Har inte färgat ögonbrynen heller, men jag har solat solarium i alla fall. Jag råka dock somna en liten sväng - inte bra. Menmen...

Åååh, nu ligger jag och kollar på 'sex and the city'. Är typ überglad för att det har börjat igen. Det är ju så sjuuukt bra. Men jag har även så fruktansvärt ont i magen, vet inte vad som är fel. :c Hade det igårmorse också, men då gick det över i alla fall. Och nu har jag haft det hela kvällen och har det fortfarande. :/

Wellwell, nu ska jag fortsätta kolla på 'sex and the city' och efter det är det läggdags.

image24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0