Do you know what it feels like loving someone that's in a rush to throw you away?

2008-04-08 23:29:06

Idag har det varit en mittimellan-dag. Lite dryg då
och då, men ändå, en helt okej dag, faktiskt

En kort sammanfattning av min dag;

  • Var på björkberg för sista gången, sköööönt (y) hähä.
  • Historia direkt när man kom tillbaks till skolan - seeeeegt som faen.
  • Mdk - vi började planera inför våra s.k "projektarbeten"
  • Idrott - styrka, i bara en halvtimme bara, för våran lärare skulle bort (y) de é nice.
  • Hann precis med 14.15 bussen hem, blev skapligt glad då. Det är ju så sjukt skönt att komma hem tidigt!
  • Hemma - dusch, fika, sova och plugga matte.
  • Att plugga matte gick dock inte så bra, tyvärr. Men jag förstår verkligen inte, vad kommer vi ha för användning av x- och y-axeln och y = 2x + 7, liksom? GAH. Har omprov på det imorgon och jag är gaaaanska så körd. oO Måste försöka prata med lärarn imorgon, wish me luck! :c


Jag längtar verkligen tills jag & Stina drar iväg till turkiet,
till sol, bad, osv. och bort från all skit. Det kommer bli fett nice! (y)
33 dagar kvar!

Nu ska jag lägga mig och kolla på 2½ män &
how i met your mother (as usual). Goodnight! :*




somebody wants you, somebody needs you
somebody dreams about you every single night
somebody can't breath without you, it's lonely
somebody hopes that someday you will see (?)
that somebody's me


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0