hej hopp!

2008-04-28 21:14:35

Jag slutade lite tidigare idag, eller ja... jag & Linnéa skulle på ett möte med Restaurang 49. Vi hade pratat med läraren och allt om att vi skulle dit, sen när vi ringer så blev mötet imorgon istället och då var det bara lite kvar av lektionen, så vi drog hem istället. Hähä! ;>
När jag kommer till busshållsplatsen stod Jänni där och då åkte vi ner på stan tillsammans och gick och mötte Malin. Sedan följde vi med henne på um. Medans vi sitter och väntar på att det var Malins tur, tog Malin upp en gambeoy som hon hade fått från en brud som hon har pratat med på Internet ett bra tag nu, som hon inte ens har träffat. Hur sjukt som helst! oO Vem får det, liksom? Sen när det var hennes tur, satt jag och spela Mario Cart på den medans. Haha, det var fett kul, men jag kände mig lite mobbad. ^^ men who cares?
När klockan var typ halv fyra kom mor min och hämtade upp mig, så åkte vi hemåt.

Nu har jag varit hemma ett tag, som sagt. Jag & Bea är ensam hemma nu, för tillfället. Mor och far har dragit iväg på någonting i Hudik, vet inte riktigt när dom kommer hem. Har inte gjort så värst mycket sen jag kom hem, har solat solarium har jag gjort i alla fall och kollat på vänner. Älskar verkligen den serien!
Nu tänkte jag städa mitt rum lite snabbt, sen måste jag maila Andreas angående om jag & Linnéa kan göra samhällskunskapsprovet på onsdag. Han är typ aldrig på skolan, så det är lika bra att maila han. Efter det tänkte jag göra ansiktsmask och måla naglarna. :) Är det inge bra på tv:n ikväll? Aja, det lär väl visa sig.

Vad händer på sista april, gott folk?


Åååh, jag hittade den här gamla låten på en av
mina gamla skivor igår. Den är ju så sjukt bra, älskar den.
Jennifer Lopez - I'm glad
http://youtube.com/watch?v=iyZr0xBUR_E&feature=related




Även att jag har kollat på Gina Tricots hemsida nu och det finns så sjuuuukt mycket jag vill köpa nu. Men som jag inte kan. :c Inte just nu i alla fall. Men efter att jag har kommit hem från Turkiet, då jävlar! ;> Men det värsta är väl vara när man vill köpa en massa saker och man har pengar, men som man inte får göra av med. Är galet shoppingsugen nu, det bara kliar i mina fingrar.

image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0