hejdå helg, hej måndag.

2008-04-14 15:24:16

Ny vecka. Ja, den började väl skapligt.

School
Foto - framkalla reklambilderna, dom såg riktigt bra ut! :)
Matte - gick igenom en massa skit, som jag inte förstod någonting av.
Mediakunskap - fick plugga till (FETASTE)provet vi ska ha imorgon
Engelska - vi hade vikarie, så jag & linnéa drog hem efter hon hade tagit närvaron, hähä.

Nu är jag hemma och trött som ett as är jag också. Ska gå ner och ta en alvedon och fika litegrann, sen blir det plugg som gäller resten av dagen/kvällen. Det gillas inte! Men jag måste. :c


Emma Sjölin, jag tänker på dig gumman. <3
Jag hoppas verkligen att det gick bra med operationen.
Damn, i miss you girl.

Kommentarer
Postat av: Emma

gummsegos

2008-04-17 @ 15:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0