hold it, don't drop it!

2008-04-29 23:07:10

En kort liten sammanfattning av jag har gjort sen jag kom hem:
- läst Vecko Revyn
- sovit någon timme
- snackat lite skit med johanna <3
- missade ugly betty (min vanliga tur, liksom)
- house med papi, as usual.


Dagens frisyr:  en toffs
Dagens smink: the usual.
Dagens klädsel: vit lång t-shirt & linne, svarta leggings, guld halsband, gula pumps & brun skinnjacka
Dagens händelse: när jag & linnéa gick från öb, då linnéa fick nått ryck och hoppa till & skrek. jag trodde det var någon insekt hon hoppa till för, att den flugit in i henne eller nått. men hon hade kollat ner i backen och sett en skugga av en fågel eller nått, så hon trodde den skulle flyga in i henne, haha! så jävla roligt! :')
Dagens planer: just nu, tv & sova.
Dagens vill ha: en massa saker det! är otroligt shoppingsugen nu, det bara kliar i mina fingrar!
Dagens saknad: jaadu...
Dagens drog: vänner <3
Dagens tråkigaste: skolan
Dagens finaste: hm, det har jag ingen aning om faktiskt. mina gula pumps, maybe? är fett nöjd med dom alltså.
Dagens måste: ingenting just nu, som sagt. bara tv & sova som gäller nu.
Dagens dricka: mjölk & vatten
Dagens köp: nada
Dagens mat: på skolan; veg pyttipanna, hemma; spagetti & köttfärssås
Dagens kärlek: till Linnéa, bara för att vi är bäst? eller nått. haha! i don't know..
Dagens mående: glad, trött, smått irriterad, osvosvosv.


Jag har inte haft någon ork att göra någon "nytta", eller vad man ska säga. Är så sjuuukt skolless nu, så det finns inte. oO Har hur mycket som helst i skolan nu och för lite dagar kvar. GE MIG TURKIET NU, så jag slipper tänka på sånt där skit.


i'll be the yoyo on a string, goin' down and comin' back to your hands


FEST IMORGON DÅ! jag vet inte riktigt vart jag ska vara än, men det löser väl sig. Kul att man slutar typ halv fem imorgon då (som är = inte bra!). Men vad kan man göra, liksom? :/ Wellwell, nu ska jag dona lite till, sen blir det läggdags.


Joshua Radin - The fear you won't fall
Underbart fin låt, den gillas väldigt mycket.
"and I know it's easy to say but it's harder to feel this way
and I miss you more than I should, than I thought I could
can't get my mind off of you
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0