i don't know what to do anymore

2008-04-10 22:56:45

Har äntligen gjort reklambilden nu. Blev as snyggt! Håller ni inte med mig?!

image19
Linnéa & Adus var mina modeller.

Blev fett nöjd med den. Tack för hjälpen, bitches. ;) <3


Jag tog 15.25 bussen hem och där på bussen satt jag och frös som en jävla tok. Så när jag kom hem var det bara att lägga sig i soffan och värma mig under filten. Det var helt galet, hur mycket jag frös alltså. När jag låg där i soffan så låg jag och kollade på en massa olika program, bland annat; vänner, the hills och medium. Bra grejer det! ;> Jag plugga även lite matte, men det gick väl som det gick. Hatar matte b... ><

Nä, nu blire läggdags, känner jag. Jag vet inte vad det är med mig? Nu dom senaste dagarna har jag blivit übertrött jätte tidigt, i alla fall om man jämför med vilken tid jag annars brukar gå och lägga mig på vardagarna liksom. Förr kunde jag lätt vara vaken till kl. 1-2 åtminstone. Men jag antar väl att det är bra, att jag går och lägger mig tidigt, eller? ^^ Wellwell... Godnatt folket! :*




neverstore - so much of not enough
sjuuukt bra låt. <3

"i've never felt like this before.
a bad feeling i've been trying to ignore.
so this is it? we won´t give it another chance do you say.
no explanation only silence and it's tearing me apart.


so tell me, so tell me what i've done
i wonder, i wonder how it got so wrong
it hurts so bad all those things you said.
i feel so cheap, used and untidy"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0