i miss you

2008-04-06 18:05:05

if i could hold you close, like you were never gone
if i could hear your voice, you'd tell me to be strong

if i could get to you, i'd be there in a minute
my world don't make no sense, not without you in it

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Nu har jag gjort klart både historia instuderingsfrågor OCH engelska uppsatsen.
ÅÅÅÅÅÅH, va duktig jag har varit idag. Haha! Så otroligt skönt att ha det gjort.

Har även städat mitt rum. Såhär fint ser det ut nu. :)

image14
En gammal bild, dock.

Nu funderar jag på att ta mig ett skönt bad, är helt slut.
Sen ikväll blir det parlamentet och "Dukes of Hazzard" som gäller.


Petter ft. Säkert! - Logiskt
har fastnat totalt för den låten
sjuuuukt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0