jag vill gå hem med dig

2008-04-29 17:52:22

Så trött som jag var imorse, har jag inte varit på bra länge. Fastän jag hade sovit typ 6timmar, så kändes det som om jag hade sovit i max 10min alltså. Helt galet. Det gillades verkligen inte. :/

Skola
Först hade jag ledarskap och efter det hade vi ingen historia, så jag & Linnéa gick & käka och gick runt i skolan och chilla lite. På mediakunskapen hade vi ingenting att göra, eftersom vi skulle ha vårat möte med Restaurang 49 lite senare. Då gick jag & Linnéa till våran idrottslärare och sa att vi skulle ut och springa då, istället för att vänta på den riktiga idrottslektionen som skulle börja om nån timme. Så nej, tack. Vi var ute och "sprang" runt lillfjärden istället.
Runt halv ett sluta vi, eller jag och linnéa i alla fall. Hähä! ;> Då drog vi hem till Linnéa och där kollade vi på vänner och sov.
Vi åkte sedan på mötet på Restaurang 49 och det gick jättebra, tkr jag. Förutom att våran kamera dog. -.-' men annars gick det helt okej. Hon som vi fick prata med var hur trevlig som helst. Även att hon och hennes jobbarkompis var hur flumm som helst, härliga som fan. Haha! :D
Vi blev klar typ kl. 16.00 och då åkte Linnéa hem och jag gick på stan en sväng och kika, medans jag väntade på att mamma & bea skulle komma och hämta upp mig. Blev lite depp då, hittar ju som sagt hur mycket grejer som helst som jag vill köpa nu.

Home sweet home
Nu är jag hemma i alla fall, käka nyss spagetti & köttfärssås, gött! Nu blir det att läsa veckorevyn, som jag fick idag, och ansiktsmask som gäller. Kanske ska ta och sova en stund också, känner att jag är väldigt trött nu alltså. Funderar även på att ta ett bad, guuud vad skönt. Mys också för den delen, men inte utan dig. ;> Det är ju även Ugly Betty ikväll, det gillas!

image109Även att det blev att vi inte ska ha prov imorgon, skönt men ändå drygt. Det blev istället att vi skulle dit nästa onsdag och då blir det kl. 15.00 i aulan. Men då har jag & Linnéa trafikkunskap, så jag vet inte riktigt hur vi ska lösa det där. Det skulle ju vara skönt att ha det gjort som sagt, menmen... that's life.


ciara ft. ludacris - oh
ouh, me like! skön låt.
har fastnat för den totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0