lördag

2008-04-05 19:25:29

Sovit 10 timmar inatt, skööönt. (y)

Idag har det varit en slapp-dag. Har suttit vid datorn och spelat sims en sväng. Har även kollat runt lite på sidor om turkiet - alanya. Ohmygod, va jag längtar tills vi åker alltså!

Har nyss käkat pizza med bea, karro & eva, gött. (y) Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Blir nog hemma ikväll och kikar på nån film eller nått. Finns ju inge annat att göra, liksom. oO Så fuckin' booooring! Vill ha dig här nu. :/

Nä, nu har jag bestämt mig för att städa mitt rum. Ser ut som ett bombnedslag i mitt rum, kläder överallt. Illa. Och sen plugga lite kanske? Om jag orkar vill säga. Har fett mycket att göra i skolan nu. Är så less. GE MIG SOMMARLOV! Men först ska jag kolla på ett gossip girl avsnitt. (y)



det är så logiskt, alla fattar utom du
du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0