lördag

2008-04-20 23:33:32

Först vaknade jag runt elva tiden och då tog vi det bara lugnt fram till klockan halv två. Då drog jag ner på stan och gick runt där med Stina. Jag skulle hjälpa henne att hitta kläder, som hon skulle ha sen på kvällen.

När jag kommer ner på stan för att möta Stina, såg jag att det var helt galet mycket folk på stan. Det var helt sjukt alltså! Det var någon special-dag och det gick runt läskiga figurer (som är = en kyckling och en smurf). Blev lite rädd där faktiskt! ^^

Efter vi hittat kläder och all stress, drog vi hem till eriks lägenhet igen och chilla där.
Och efter att Stina hade dragit, satte vi (jag, erik & adus) oss på balkongen och hade det mysigt.
Sol, öl och spagetti. De é nice! ;> Hähä.

Vid sex tiden drog Adus och Erik gick och la sig och sov en stund. Då gjorde jag mig iordning och städa lägenheten tills kvällen. Och runt halv åtta, åtta tiden kom folket. Vi hade nämligen en liten fest hos erik. Det var meningen att alla skulle dra på g-festen, men det blev inte så. Vid elva, halv tolv tiden fick jag så sjuuuukt ont i magen, så jag klarade inte av att gå. Så jag låg i sängen och tog det lugnt ett tag.
Jag piggnade sedan till och snacka lite skit med erik & adus. Vi hade även kuddkrig, det var fett kul. XD

En mycket rolig, trevlig och händelserik dag&kväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0