man lever bara en gång

2008-04-22 17:04:46

Skolan idag har varit väldigt tråkig, men ändå skön.
Tog 14.15 bussen hem, så otroligt skönt att komma hem tidigt.

Käka nyss pannkakor, sylt och keso, mmmmmmums. Men nu har jag så fruktansvärt ont i magen, igen. Jag vet snart inte vad jag ska ta mig till. :c Det måste vara stress eller nått, har ju så sjuuuukt mycket i skolan just nu. Känns inte som om jag kommer hinna med allt.
Men nu måste jag sätta mig och försöka plugga samhällskunskap, det gillas inte.
Sen ikväll är det "Ugly Betty" och "House" som gäller.

image29Ugly Betty är ju så bra.


Saker att se fram emot:
2 dagar kvar till Stockholm
8 dagar kvar till sista april
11 dagar kvar till 18årsfest
18 dagar kvar till Turkiet
52 dagar kvar till SOMMARLOV! <3



Nä, nu måste jag plugga. :/ Ciao, sålänge! :*



jag skulle aldrig skriva nått sånt om dig, ALDRIG.
du fick mig att känna mig som en idiot
och du får andra att tro att jag är dum i huvve
du har sårat mig och vänner gör inte så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0