OH FUCK?

2008-04-09 23:02:23

Jag har inte gjort så mycket sen jag kom hem idag. Har mest bara tittat på tv och chillat. Men man fååååår! :å Och jag har för engångsskull inte sovit "middag" idag. ;o Så jag kanske går och lägger mig tidigt inatt, känner mig redan ganska trött faktiskt.

Även att det inte var LOST ikväll. :c Är uppehåll till maj nångång. Drygt! Men istället så kollade jag på en annan (ny!) serie med mamma & pappa. " Torn " hette den, verkar ganska bra faktiskt. Den gick på fyran, kl. 21.00. Någon mer som tittade på den?

Åååååh, puss på mamma nu. Fick 300kr påfyllning till mobilen av henne. Det behövdes verkligen. Thx, du är bäst! <3

Även att jag har världens träningsvärk sen idrotten igår.
Min mage alltså... Damn. :/ tyck synd om mig. :c
Nä, nu är jag trött, så nu blire läggdags. Goodnight!




it's only you
has always been
and will always be
only you
<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

De är härligt med träningsvärk ;)

2008-04-10 @ 11:19:12
URL: http://lisalindbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0