säg inte att du är ledsen, för det är du inte.

2008-04-13 23:18:12

Min helg:

Fredag
Jag drog in till hudik för att vara med Marcus & Stina. :)

På bussen in träffade jag Jannina <3 det var fett kul. Har saknat henne sjuuuukt mycket!
Vi hoppade i alla fall av på busstation tillsammans, men då kom typ Marcus och hämta mig dirr.
Vi åkte och hämta upp Stina och åkte sedan hem till Marcus och kika på film. Den hette "Flood" och den var booooring! Stinas val. -.-' haha! ;)

När vi hade bestämt oss för att skippa filmen, åkte vi hem till stina en sväng & kolla på parlamentet. :')
Efter det åkte vi in till själva Staden och hämta upp Jimmy. :) Väl där inne, så bestämde vi oss för att åka på donken & svulla lite, mmmmums.
Efter det så hade vi inte så mycket att göra, förutom att dunka muuuusic (som är = flo-rida ft. t-pain - get low <3) men tillslut så kom vi på att vi kunde köra bilbingo;
- alltså man skulle välja en siffra och det var den sista siffran på registreringsskylten man skulle kolla på och fick man 3 rätta siffror, så fick man bingo. Rätt kul, faktiskt. Haha! :D

Även att Marcus & Jimmy åkte ifrån oss när vi stod på statoil, så vi hoppade in i en annan Markus bil istället. Så då lekte vi lite kurragömma med Marcus#1 & Jimmy, för dom visste ju inte att vi satt i Markus#2 bil direkt. Det var fett kul. Haha. Dom skickade sms till oss och frågade vart vi var någonstans och jag & Stina svarade varannan gång, så vi lyckades psyka sönder dom totalt. HAHA! Men så var Stina lite klantig och råkade avslöja oss. :c
Vi åkte även på Maln för att visa Jimmy i vart Stina vurpa förra helgen. HAHA! Så sjuukt festligt. :')


Jag & Stina kom hem till henne runt halv fyra tiden. Då la vi oss och kolla på vänner och snacka lite skit, as usual. ;> Men vi somnade kanske inte förrän fem, halv sex på morgonen.

Tack för en trevlig kväll! :)



Lördag

På lördagen kom Mamma & Bea kom och hämta mig hos Stina, men stanna där ett tag för att prata om turkiet-resan. Hähä! ;> bara 27 dagar kvar nu!

Åkte hem, gjorde mig iordning och sen var det bara att åka in till hudik igen.
Åkte hem till Stina och där satt vi och drack lite, innan vi åkte på fest hos jens.

Där hos jens var det mycket trevliga folk!
Blev även lite kaos där en sväng, men wtf.
Jag hade fett kul i alla fall.


Sov även hos Stina denna natt med. Vi kom hem runt fyra tiden och la oss och kolla på vänner (as usual), men vi slockna typ direkt.

Tack än en gång, för en trevlig kväll! :)



Söndag

Mamma kom och hämta mig idag också, kom hem runt 13-14.00 tiden. Skönt att komma hem tidigt ändå, tänkte att jag skulle hinna med mycket, men det blev inte så, tyvärr.


Var rätt så sliten sen gårdagen, så jag har bara legat och kollat på tv, för det mesta.
Har även pluggat lite idag, till mediakunskapsprovet jag ska ha på tisdag. Usch, jag vill inte! :c
Dom proven är så sjukt stora och... näe, blä!

Ja, ni får ursäkta att detta blev så långt. Men det har varit en händelserik helg.
Nu ska jag lägga mig & kolla på film och somna till den. Godnatt! :*



min spegelbild är krossad och min skugga hatar mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0