söndag

2008-04-20 23:52:24

Jag vaknade runt tio tiden, med världens kramper i magen. Dubbelt så ont i magen som jag hade haft kvällen innan, helt galet. Mamma hämtade mig i stan runt elva tiden och då blev det hem, tvinga i mig frukost och sedan vidare till gnarp på möte om sommarjobb. Så NU HAR JAG SOMMARJOBB! wiho! Füfan vilken lättnad, kan jag lova! :D På vägen hem kom mamma på idén att vi skulle köpa glass, för att "fira". Haha! Och det var gött som faen. :)

image26När jag kom hem la jag mig och kolla på tv & sov en stund. Man fååååår! :å
Runt sju tiden följde jag även med mamma in till hudik, för att hämta pappa på tågstation. Nu kommer jag inte ihåg stället han har varit på, men han har i alla fall varit borta hela helgen och spelat golf - den g33ken. ;>

Sen när vi kom hem blev det fika & parlamentet som gällde. Efter det blev det bråk om vad vi skulle kolla på. Jag ville se "Pretty woman" och pappa ville se "The bourne identity" och för mamma spela det ingen roll. -.-' Drygt som faen, men det slutade med att vi kollade på "The bourne identity". Den var väl okej, men väldigt weird. oO




image25Även GRATTIS till min Ida!

GRATTIS ÄLSKLING
<3



Nä, nu börjar jag bli riktigt trött, så nu blir det läggdags.
Skola imorgon, bleeeh. GE MIG SOMMARLOV?! Fast det är inte många dagar kvar tills det nu.
Men det är dock färre dagar kvar tills jag åker till turkiet, nämligen 20 dagar kvar. Ååååh, längtar fett mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0