söndag

2008-04-28 00:06:59

image106

Vid ungefär tio, halv elva vaknar jag av att danne kommer in i rummet och klappar och skriker godmorgon. Det var inte direkt det bästa väcknings-sättet jag har varit med om, men det funka i alla fall. Jag och Erik klev upp och gick ner och käka frukost. Efter det gick vi alla upp och la oss i dannes säng och kolla på "myggan" (?) helt cp, var den i alla fall. :P
Vid halv tolv kom mamma & pappa och hämta mig. Direkt när jag kom hem var det bara att göra sig iordning och sen åkte vi till Bergsjö och bytte bil. Sedan åkte jag, mamma, bea, karro & eva vidare till Sundsvall. När vi kom till Birsta blev det donken dirr, gött. Efter det skiljdes vi åt, jag & mamma - bea, karro & eva. Jag & mamma gick och kika runt lite, jag hjläpte mamma att hitta kläder och skor, osv. Och jag lyckades, hon köpte två tunikor, två par leggings, skor osvosvosv.
Även JAG gjorde ett jävligt bra fynd idag. Jag köpte ett par gula pumps (<3) för 100:- Det var så sjukt, jag har letat sånna där skor HUR LÄNGE SOM HELST och då hittar jag dom och så kostar dom så lite liksom. Det var bara att köpa. Jag vet att jag ska spara, men man fåååår! :å Jag fick även ett par leggings av mami, tack! <3


image104
Mina nya pumps, ouh me like! <3<3<3<3



När jag kom hem var jag helt slut. + att jag hade en så fruktansvärd huvudvärk och ont i magen, som jag fortfarande har. Det gillas inte! :c
Så, sen jag kom hem så har jag inte gjort så mycket. har för det mesta bara legat och kikat lite på tv. Kollade på reprisen på Top model 9, Parlamentet, Score och Benknäckargänget.
Jag har även kollat igenom papprena vi fått av våran engelska lärare, som vi kan få lite hjälp av inför Nationella prov - SOM VI HAR IMORGON. Bleeh, jag vill inte! :c Varför ska allt hända på samma gång?! Ha lite medlidande, tack?!
Nu är jag nyduschad och nu tänkte jag lägga mig och kolla på en film eller nått, så jag somnar. Godnatt! :*



Vad har hänt med dig? Du är inte den personen du var förut.
Du har förändrats och det stort. Det känns som om jag inte känner dig längre.

Jag saknar inte den du är, jag saknar den du var. Jag vill inte att det ska vara såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0