torsdag

2008-04-17 23:30:26

Skolan idag var ganska värdelös, om jag säger så. Vi hade bara tre-timmars-lektioner.
På text gjorde vi ingenting och på foto... ja, då gjorde jag väl någonting. Jag kopiera reklambilden, som blev kanon! (y) Sen när jag var klar, så jag såklart missat kvart över två bussen hem (min vanliga tur, liksom...).
Så jag, Linnéa & Adus åkte med Bengn ner på stan. Gick på jambo och chilla. Adus & Linnéa käka, medans jag räkna tuggorna typ. Hade inte råd att äta jag eh. :c
Efter det gick vi på stan en sväng och sedan gick jag till bussen.

När jag kom hem blev det fika & tv, as usual. Sedan slockna jag i soffan (för ovanlighetens skull, menar jag). Och jag sov inte en liten stund heller, utan jag sov i tre timmar. Vaknade klockan åtta och fatta ingenting typ. Någon kommer inte kunna sova inatt i alla fall, och jag tror att den någon är Benitha Hägglund!


Ikväll har jag kollat på medium & äntligen färgat ögonbrynen. Men när jag hade ögonbrynsfärgen i, så skratta pappa åt mig och sa att jag såg ut som Lasse Åberg. :c Pappa är dum... -.-

Ohmygod! Min syster är världens bästa syster alltså! (fast det visste jag redan, men ändå!) Men eftersom jag har lite pengar nu, eftersom jag håller på att spara till fickpengar till turkiet. Och det är ganska svårt att få ihop det, liksom. + att jag måste ha pengar till bl.a sista april och en 18årsfest. Så fick jag lite pengar av henne, så jag skulle klara mig. Du är bäst, sis. <3

Nu kollar jag på navy cis, sen efter det blire 2½ män och how i met your mother. Det har blivit lite av en tradition, eller vad man ska säga. Kollar alltid på det innan jag går och lägger mig. Men det är ju så sjukt bra! :)



Skola imorgon? Det är fan frågan om det alltså.
Imorgon kommer jag bara att ha två lektioner, den första lektionen och sista. De andra två mittimellan har vi inte, för lärarna är borta. Så jag kommer ha 4 timmars hål imorgon. Ovärt som fan att åka till skolan, men jag får inte vara borta från skolan nå mer nu. Har så mycket frånbaro, för att jag har varit sjuk. Jag vill inte till skolan imorgon, men jag får inte vara hemma för mami heller, så.. >< (this really sucks!) Fett less jag blir nu alltså! Men jag får väl försöka hitta någonting att göra då.... Tyck synd om mig! :c





you think you know me . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0