andra skoldagen

2008-08-26 18:20:43

Det första vi fick göra idag var att lyssna på redovisningar. Vissa blev inte klara med vårat lilla "test-projektarbete" förra terminen, så de fick redovisa idag istället. Dock var det bara en som gjorde det, så vi var klara ganska snabbt.
Efter redovisningen så skulle vi fundera på våra riktiga projektarbeten som vi ska göra i år, och vad vi ska ta med oss på expo imorgon.
Jag förstår verkligen inte, varför ska det vara så svårt att komma på ett projektarbete?! Man vill ju göra någonting som är roligt och som man lär sig någonting av. Men vad? Hm.... Det är svårt.
Vi skulle egentligen ha stannat kvar på skolan till 14.00, men vi hade ingenting att göra, så vi åkte 12.15 bussen hem, sköööönt.

När jag kom hem så fikade jag & pappa en sväng och sen la jag mig och kolla på tv. Och jag som hade bestämt mig för att INTE sova när jag kom hem, lyckades ju såklart göra det ändå. Jag sov från ett till fem idag också. Jag fattar inte, hur kan jag sova 4 timmar bara sådär ändå? Det märks att skolan har börjat igen i alla fall.

Nä, nu ska jag försöka komma på lite idéer på projektarbete. Om ni har några förslag, så får ni gärna dela med er. :)
Ikväll ska jag kolla på tv minsann. Kl. 21.00 är det 'En prinsessas dagbok' och kl. 23.00 är det 'Sex and the City', på trean.




Emma, du behöver inte vara rädd.
Allt kommer att bli bra, baby.
Love you. <3





Uppdaterar er imorgon, PUSSS! :*



Why can't everything just be like it used to be?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0