en "liten" uppdatering

2008-08-04 21:12:08

Hello, mina kära läsare!

För er som har undrat, så har jag inte gått och dött eller någonting. Det har bara hänt så mycket de senaste två veckorna, att jag inte har hunnit skriva eller haft orken att göra det. Jag tänker inte gå in på detaljer, för det orkar jag inte - speciellt inte nu. Men ni kommer att få se en jäkla massa bilder i alla fall.


19juli - Hudikcrousing

Beskrivning av dagen:
Denna dag kan ha varit DEN VÄRSTA DAGEN i mitt liv, någonsin.
Tack Jenkan, för ditt stöd den kvällen! :*

- bilden bjuder jag på! :å




23juli - harmångersdagen

harmångersdagen.mami {vme.vi käka glass, mmmums! godaste glassen ever!
Beskrivning av dagen:
Denna dag tvingade mami med mig på Harmångersdagen, så att jag bara inte skulle sitta hemma och uggla. Men jag trodde inte att jag skulle få så kul där, men det fick jag. Jag träffade lite gamla vänner och kikade runt lite. Riktigt trevligt faktiskt. Även att mami bjöd mig på glass, då blev jag glad.




24juli - bio med andré, sören & svensken + 25juli (på dagen) deg hos svensken
jag, andré, sören & svenskensvenskens hus.svensken & sören nördar tv-speldär va vi & käka.tripp, trapp, trull.
Beskrivning av dagen:
Jag henka med André, Sören & Svensken på bio in Hudiksvall. Innan vi gick in, så träffade jag två personer som jag inte har träffat på hur länge som helst. Rakesh & Niklas Berg. Sjukt trevligt att träffa dem där! Efter en liten pratstund med dem, gick vi in i biografen och intog våra platser. Bion vi kollade på var Batmat - the dark knight, som var helt grym! För er som inte har sett den, SE DEN!
Efter det åkte vi fyra hem till Svensken, där vi slocknade allihop ganska snabbt.

Dagen efter började med att vi vaknade alla runt en 11 tiden. Och det första Svensken & Sören gjorde var att sätta sig och spela tv-spel, medan jag & André låg och kollade på. Efter ett tag så gick vi och käka. Och det var helt galet varmt ute. Så vi bestämde oss för att gå och bada. Inte jag dock, eftersom jag är lite av en badkruka. ^^
Sedan åkte vi hem. Bussen från Delsbo måste ha varit den längsta bussresan jag har åkt. Det kändes som det i alla fall. Haha! Sedan gick vi en sväng på stan, innan vi skulle ta nästa buss hem.
En riktigt trevlig kväll & dag! ;>




25juli (på kvällen) - deg hos andré
statoilgöttabenta goes g33k. XD jag, helt inne i tv-spelet. den bjuder jag på! :åsoetsören :)sören är SNYGGGGGGanders goes blundarN
Beskrivning av kvällen:
Jag hann bara komma hem en snabb sväng, packa och göra mig iordning och sedan åka iväg igen till André. Efter att jag hade bara varit hos André ett tag, blev jag sjukt godissugen. Så kom jag på den lysande idén om att jag & André skulle cykla till Statoil och köpa götta, vilket slutade med att André skjutsade mig på cykeln istället. De va nice! ;>
Vi köpte lite götta och påvägen ut från Statoil mötte vi Anders, som senare kom och joinade oss. Även Sören var där. :)
Det blev tv-spel (tekken5), gitarrspel osvosvosv.
Sedan började Anders nörda wow och Sören & André joinade honom, så jag slocknade runt 1 tiden, medan de andra gick och la sig ungefär kl. 5.
Men det gjorde ingenting. Jag hade väldigt kul ändå, den kvällen. :)





26juli - förfest innan hudikkalaset
stina & julia.söt julia! :*dösen & patrik :)jag & dösen ;>en snygg julia :>en glad patrik :)folk :)folk :)sedan kom det fler folk, bl.a anna :)
Beskrivning av kvällen:
Jag åkte in till Stina och hjälpte henne med lite grejer innan förfesten. Bland annat så hjälpte jag henne att göra lite blonda slingor, som blev asnice! ;> Sedan kom folket. Och det var en mycket lyckad förfest! Sedan drog vi vidare till Hudikkalaset och där stod vi och skrek som galningar till Smalare än Thord.

LÄTT, en av de bästa kvällarna på länge!





28juli - flummdag

Man kan ha väldigt roligt med en kartong. ^^

Beskrivning av dagen:
Dagen började med att vi åkte till Hudik, för att hämta både ett kylskåp & en frys. Men som tyvärr inte fick plats på släpvagnen tillsammans. -.-' Så det blev att vi fick ta frysen först och åka hem med den till oss. Och medan mami & papi lastade av den, så hade jag roligt med kartongen till den. Haha, var på lite flumm-humör den dagen. På bilden ser ni att Benta goes Cp. ^^ Men vafan, man får väl bjuda på sig själv litegrann. ^^

Efter det så fick vi åka in till hudik igen och hämta ett kylskåpet, och sedan åka vidare med den till mormor & morfar.
Och efter lite fika och så, åkte vi hem igen. Och sen åkte jag vidare till Stocka. Där Cicci klippte mig.

Lite roligt! Cicci klippte ju mig ute på sin balkong och där fanns det ju ingen spegel (!). Så när hon hade klippt klart mig, så visade hon mig hur det såg ut på golvet. Och såhär såg det ut:

efter klippningen.

Jag greps tamejfan av panik, när jag såg det. Jag frågade Cicci - "har jag nå hår kvar på huvve ens?!". Men det var lugnt. Jag blev grymt nöjd med klippningen. Tack än en gång, Cicci! :) :* Och såhär blev resultatet.

before and after
Före & Efter.




29juli - mormors födelsedag
världens bästa mormor <3bea & jag tog en tupplur.släkt & vänner.jordgubbstårta, mmmums!världens bästa & k00laste morbror ;>jag & kusin linda.
Beskrivning av dagen:
Tidigare på dagen så hade jag jobbat, och direkt efter jobbet blev det att vi åkte till mormor & morfar, och gratulerade mormor som fyllde 80år (GRATTIS GRATTIS GRATTIS! <3).
Men vi kom ju dit ganska så tidigt. Inge folk hade ju kommit då och både Bea & jag var ganska så trötta, så vi tog en liten tupplur (som ni kan se på bilden).
Sedan kom folket, både släkt & vänner. Mycket trevligt. Det bjöds på både smörgåstårta & jordgubbstårta, mmmums! :) Sedan kom även min morbror på sin s.k. "nya" moppe, och även min kusin Fredrik med sin. Och då fick jag & min andra kusin Linda (som ni ser på bilden) för oss att ta oss en liten tur, vilket vi gjorde. Askul var det! Vi satt och skrattade hela vägen, eftersom Fredriks moppe varken hade någon broms eller någon växel som fungerade som det skulle. Så det blev lite hackigt då och då, men det gick bra.
En jäkligt rolig dag, måste jag säga! :)




30juli - hårfärgning
the new me.
Beskrivning av dagen:
Efter att jag kom hem från jobbet, så färgade Johanna mitt hår.
Och så här blev resultatet, vad tycks?
Jag blev grymt nöjd! Tack Stina, för att jag fick köpa din hårfärgning. ;> :*





1augusti - min solbränna (hittills)
min solbränna ;>
Lite färg har jag ju fått i sommar ändå ;>

På kvällen:
patrik & jag.
Jag & Patrik.

Beskrivning av dagen:
På kvällen så drog jag till Stina, där vi satt och drack lite och lyssnade på musik, tills vi fick skjuts av Stinas kusin till Patrik. Där vi festade resten av kvällen. Jag & Thomas var bäst på att hoppa studsmatta, helt klart! (haha!) En asnice kväll.




2augusti - bergsjödagen & bergsjöparken
me.

Beskrivning av dagen:
Vid fyra tiden drog jag & mi familia till en gammal kompis (Rickard) till oss, på förfest.
Först så käkade vi übergodmat, som Rickard hade gjort. (y)
Sedan blev det gitarrspel, lite hiphop, lekar, osvosvosv. En jäkligt rolig förfest.

Sedan drog vi vidare till Bergsjöparken. Där hade jag fruktansvärt roligt, jag träffade en massa roligt folk, dans osv. Synd bara att kvällen skulle sluta som den gjorde.



Nu har ni fått en "liten" uppdatering om vad jag har gjort de senaste 2 veckorna. Och idag så åkte syrran till Göteborg och kommer vara borta i några dagar. :( Inte kul. I miss you already! :*

Och så har jag gått och blivit sjuk också. Feber och grejer. Så nu sitter jag här helt groggy och har ont i hela kroppen. Lite medlidande, tack?!

I helgen blir det Cityfesten med Emma, Nea & Ida. <3
Det kommer bli asnice! (y)

BTW! Så är det bara 13 dagar kvar tills jag fyller 18!


Wellwell, nu tänkte jag gå ner och ta en alvedon och lägga mig och kolla på tv eller nått. Såååå... Men jag lovar att vara med aktiv i bloggen nu. Det ska inte ta två veckor till tills jag uppdaterar i alla fall. Jag uppdaterar er förmodligen imorgon. Jaja, ha en trevlig kväll! :*






Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger (8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0