gårdagen & ikväll

2008-08-23 14:29:21

Igår hade jag lite beslutsångest för vad jag skulle göra. Men tillslut så bestämde jag mig för att åka in till stan, på fest hos Rakesh. När jag kom in till stan så kom Jonas och mötte mig. Sedan gick vi upp tsm till Rakesh. Väl där så hade det inte kommit så mycket folk än, så vi drog till Pizzahuset och svulla lite, helt galet.
Efter det gick vi tillbaks till festen och då hade det kommit rätt så mycket folk. Jag träffade en massa trevligt folk där, som jag inte har träffat på evigheter, trevligt trevligt.
Sedan kom även polisen på besök, för att det var nått jäkla dickhead som hade ringt och tjallat. Men whatever, det ordnade upp sig ändå. De drog ganska snabbt.
Efter polisbesöket så fortsatte festen, men jag var ganska trött så jag åkte hem.
En väldigt trevlig kväll, måste jag säga, fastän jag var nykter. :> Det går det också! ;>



Ikväll blir det först teater i Mellanfjärden och mat efter det på Sjömärket.
Sedan blire utgång (!) det gillas.




you don't know what you've got
until you missing it a lot.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0