iphone!

2008-08-18 20:23:33

Jag & sis tog 15.23 bussen in till stan och det gjorde även min kompis oscar, så jag honom satt jag och pratade med han hela vägen typ.
När vi kom till stan så gick jag & sis en sväng och kikade, medan vi väntade på att mami skulle dyka upp. Och jag köpte lite smink på H&M och där träffade jag även snygg-sara, som jag stod och pratade lite med.
När mami dök upp gick vi direkt på Telia och köpte min iphone. Tack så sjuukt mycket för hjälpen, Fredrik! :* Så från och med då blev jag en iphone-ägare också! (y)



Efter vart jag & sis lite hungriga, så vi gick på Jambo. Där var sis snäll och köpte en Chicken/Curry macka åt mig. Thx sis <3

Nu är jag som sagt hemma och sitter här och stinker kyckling/curry , men det vare värt! Så vad händer ikväll? Hm. Ja, det blir nog bara deg. Och ja, jag kommer att ligga och pilla på min iphone, haha! Ohmygod, vad jag är glad nu alltså! :D

Imorgon ska jag förmodligen vara med emma & linnéa <3
Och sen på onsdag drar vi på bockarna! ;> Någon mer som ska dit då? :)
Wellwell, nu blire filmtittning med sis & karro. PUSSSS!





i always thought our love was so right, but i guess i was wrong


Kommentarer
Postat av: Banan thomas

Bockarna aight!

2008-08-18 @ 23:45:44
Postat av: SVAR

yeah man! ;>

2008-08-19 @ 01:29:05
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0