shopping

2008-08-07 17:38:28

Nu har jag varit och shoppat minsann! Det känns som om det var hundra år sedan sist. Men jag shoppade inte så mycket ändå. ;o Jag hittade tyvärr inte allt jag tänkte köpa, men jag hittade litegrann iaf.

Mina nyinköpta grejer

A closer look


Svarta leggings @ GinaTricot
Svarta pumps @ Din Sko
Väska @ H&M
och smågrejerna köpte jag också på H&M

Efter shoppingen blev det fika på Jambo som gällde. Jag käka förstås Chicken Curry, så nu kommer jag lukta curry i flera dagar. (y) Ni som har käkat den mackan, förstår vad jag menar. Men det vare värt. Ohmy, de mackorna måste vara den godaste mackan som finns ;o Och efter det åkte vi på donken & köpte en McFlurry, mmmmums.

Nu sitter jag här, själv. Mami & sis har åkt iväg och lämnat mig själv. Så nu kommer jag att vara ensam hemma i några timmar. I absolutely hate it! Jag hatar att vara ensam. Jag hoppas Ida kommer snart & håller mig sällskap!!! Wellwell, uppdaterar er senare! :*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0