teater, utgång & jobb

2008-08-24 19:14:25

Gårdagen var kanon!
Först så åkte jag och kollade på teater i Mellanfjärden, "Man är bara ung två gånger". Riktigt rolig, jag tror jag skrattade hela tiden. Johan Wahlström var helt klart roligast! Även Figge Norling hade sina stunder, haha! :')


Johan Wahlström, även känd från Parlamentet

Efter teatern gick vi och åt mat på Sjömärket, göttans.
Och efter maten åkte jag & Johan in till stan, på stadt. Tack för skjutsen, Maja! :)

Väl där på Stadt träffade jag lite känt folk. Jag blev dock lite paff då jag träffade Julia, som jag var i Turkiet med. Det var skitkul! :) I've missed you, girl!
Well, en sammanfattning av gårdagen är: GRYYYYYM KVÄLL!


Idag:

Well... idag har jag jobbat 9-17 (!) och det gick jäkligt bra faktiskt, med tanke på att det var dagen efter. Jag känner mig riktigt stolt, haha! ;>
Jag kom hem för kanske en timme sedan och nu är allting packat och klart. Nu ska jag åka till Linnéa & sova hos henne inatt, mjähä.

Och imorgon börjar skolanand it sucks!
Men det är i alla fall sista året nu (y)
Kämpa kämpa kämpa!

Wellwell, uppdaterar er imorgon om första skoldagen. PUSSSS




i'm really confused...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0