tröttast.

2008-08-06 22:38:04

Har varit borta heeeeela dagen. Först så har jag ju jobbat 9-20. Hade lite tråkigt sådär ibland, men det gjorde ingenting. Mami kom sedan och höll mig sällskap och hjälpte mig att stänga. Och det uppskattades verkligen! Det blev lite övertid sådär, men vafan? MONEEEEY!
Efter det blev det raka vägen till stan och hämta sis vid tåget. ÄNTLIGEN så är hon hemma (!) yeey.

Lite saker jag kommer hända de senaste veckorna:
3 dagar kvar till cityfesten
9 dagar kvar till lars winnerbäck
11 dagar kvar tills jag fyller 18
19 dagar kvar tills skolan börjar (killme!)


Nu är jag helt slut, så fruktansvärt trött. Så nu tänkte jag faktiskt ta och gå & lägga mig och kolla på en film eller nått, och somna till den. Jag har fortfarande inte fått min lön än..... Så jag hoppas verkligen jag får den imorgon. Är så sjuuukt shoppingsugen nu, det bara kliar i fingrarna på mig, haha! :) Isf blire shopping med Ida imorgon, i Hudik. See ya there! :* Goodnight.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0