värdelös dag

2008-08-27 18:14:16

Idag åkte jag till skolan till kl. 9.00, men det var helt i onödan. Det var meningen att vi skulle planera våran media-dag vi ska ha på fredag, men det hade några i våran klass redan gjort. Så vi andra hade ingenting att göra förrän kl. 13.00, och då skulle vi ha expo för ettorna - där vi visade vad vi hade gjort de senaste två åren på media. Vilket i säg tog en kvart, max en halvtimme att visa. Sen efter det var det bara att åka hem.
Usch, var skapligt less då. När jag hade suttit i 4 timmar och inte gjort någonting, för att sedan göra en grej som tog en kvart/halvtimme att göra. Det kändes ganska meningslöst faktiskt.

Men jag tror det kommer bli mycket bättre imorgon, eller jag vet att det kommer bli det. För imorgon ska vi prata om projektarbete först och sen kl. 13.00 ska vi åka till Håstaholmen och kolla på Elvis. Det kommer bli askul! :>

Well, tonight kommer det att bli en tv-kväll igen. Först är det 'Project Runway' kl. 21.00-23.00 och sedan efter det kommer det att vara 'Sex and the City' 23.00-00-15. Nu sitter jag bara och längtar tills klockan ska bli 21.00, haha! :>

Jag har även hittat en ny favorit-låt: Dj Ironik - Stay with me
Jag såg musikvideon idag och jag rös i hela kroppen, den är grym.




zsa zsa zsu






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0