vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge hjärtat rakt ut, igen...

2008-08-06 08:34:55

Gårdagen började med att jag klev upp halv sju (!) och jag måste ha varit tröttast i världen. För att jag kunde inte sova, pga min förkylning. Varje gång jag svalde fick jag asont i halsen och i öronen. Så det tog ett bra tag innan jag kunde somna. Och som sagt, sen klev jag upp kl. halv sju.
Sedan var det bara att åka iväg och jobba, 8.30-14.00. Vilket gick jättebra! Efter jobbet åkte jag & mami in till Hudik en sväng och gjorde lite ärenden och så, sen åkte jag hem.
När jag var hemma så gjorde jag inte så speciellt mycket. Johanna & Figo kom upp en sväng och hälsade på. Sen efter att dom hade dragit, så la jag mig och kolla på Vänner och Ugly Betty. Och efter det slocknade jag. Jag somnade tidigt för en gångs skull, haha!

Idag jobbar jag 9-19 (kul liv? not), så ni kan ju komma och hålla mig sällskap om ni vill. Det skulle jag vara väldigt tacksam över, för det brukar bli ganska långtråkigt att stå där, speciellt om man är själv hela dagen.
Sen när jag kommer hem så ska jag kanske vara med Ida, och sen så ska jag kolla om jag har fått min lön än. ^^ Om jag har fått det, så blir det shopping på torsdag som gäller! ;>
Wellwell, nu måste jag dra. Jag uppdaterar er senare! :*




Menade du det du skrev, eller är det bara ännu en lögn?





Kommentarer
Postat av: Anonym

din förra design va bättre :P

2008-08-07 @ 08:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0