movie-night hos ida

2008-08-09 14:53:34

Igårkväll åkte jag till Ida (♥) och vi hade en liten movie-night. Vi chilla, käka godis, snacka skit, jag myste med en kattunge och vi kolla på film (ofc! vad gör man annars på en movie-night liksom?). Dessa filmer var dom vi kollade på;



Juno - kan va en av de bästa filmerna jag har sett. lite flumm sådär, men bra! Jävligt rolig, måste jag säga. Ni som inte har sett den, se den! Det är en sån här film som man kan kolla på när man är på dåligt humör eller ledsen eller nått, man blir glad direkt när man ser den.



Grease - behöver jag ens säga nått? Alla vet redan att det är en av de grymaste filmerna som någonsin har gjorts.



Denna söta kattunge låg och myste med mig.

Jag sov även över där hos Ida. Och imorse vaknade jag av att Viktor (Idas lilebrorsa) kom in och yra. Då kan man ju inte bli sur, han är ju bara såååå söt.
Jag åkte i alla fall hem runt 11-12 tiden, så nu sitter jag här hemma och har tråkigt istället. It sucks! GE MIG CITYFESTEN NU, tack?!

Men jag funderar på att gå och göra mig iordning nu. Hoppa in i duschen ska jag göra i alla fall. Sedan ska jag ringa Linnéa och kolla om jag kan ta sex bussen in till stan. Sen blire förfest hos Linnéa <3 Vi ska ta det sena tåget och slagga över där i Gävle. Sen ta tåget som går kl. 12.00 hem imorgon. Det kommer bli asnice. Jag är taggad till tusen!
Dock så henkar inte Ida med, tyvärr. :/ pga hennes ekonomi. Wellwell, nu ska jag som sagt gå och göra mig i ordning. Cityfesten here i come! ;> See ya there! :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0