ingen händelserik dag direkt.

2008-08-09 13:24:00

Idag klev jag upp runt 12 tiden och var hur jäkla trött som helst. Ingen vet egentligen hur jag kunde vara så trött, efter att ha sovit 10-11 timmar, men det var jag iaf. Och nu har jag kommit tillbaks till denhär perioden att sova bort hela dagen, inte bra.
Och idag har det inte varit någon händelserik dag direkt. Det började i alla fall med att jag klev upp och käka "frukost" eller lunch eller vad man ska kalla det. Efter det henka jag med mami till Sörfjärn för att hämta sis från jobbet. Sedan har det inte hänt så mycket mer.
Jag tänkte att jag skulle ta och göra en storstädning i mitt rum, men det orkade jag inte. Så det ser fortfarande ut som ett bombnedslag här, tyvärr.

Nu ska jag dra iväg till Ida ♥, uppdaterar er imorgon! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0