projektarbete & elvis

2008-08-28 18:01:53

Idag har det hänt lite grejer i alla fall, men det har som sagt ändå varit en slapp-dag som jag trodde. Dagen började med att Kjell hjälpte oss att komma på idéer till vårat projektarbete, vilket han lyckades med. Jag tror det kommer bli rätt så bra! :>


Sedan det åkte vi och kollade på Glada Hudik Teaterns 'Elvis', som var jäkligt bra, i alla fall enligt mig. De var så jäkla roliga & söta, haha! ^^ Ni som har sett den, vad tyckte ni? :)
Efter teatern så fick vi skjuts av Kiffe in till stan, eftersom det spöregnade när vi kom ut. Tack, det uppskattades! :> Jag & Cicci gick lite på stan och kikade, och jag hittade lite grejer som jag vill köpa (ovanligt? nope).

Men nu så är jag hemma och är vrålhungrig, så nu ska jag gå ner och käka. :> Uppdaterar er senare! :* PUSSS










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0