andra advent

2008-12-07 23:26:35

Idag är det andra advent och man känner verkligen att julafton närmar sig med stormsteg, mysmys. Dock har jag inte köpt en enda julklapp än, men det tänkte jag göra ändring på nu till veckan. :)


Jag och E vaknade ganska tidigt idag, men vi var båda helt slut i kroppen så vi somnade lite till och från. Det har verkligen varit en slapp-dag idag - film och mys, det gillas! Vi kollade på SAW 5, men vi hann bara se litegrann innan E's mamma kom och hämtade oss. Vi åkte hem till henne och käkade och kollade klart på SAW (äckelfilm, usch!).

Nu är jag hemma och har precis kollat klart på Wallander - Jokern. Jag som hade tänkt plugga idag, men det sket ju sig bigtime. Det får bli imorgon istället. Uäk, skola imorgon. Man kan inte vara mer otaggad för det just nu, känner jag. Som ni kanske har märkt är jag fruktansvärt skolless och vill bara ha lov just nu. Nu är det läggdags som gäller, goodnight!



E, jag mår som bäst när jag är med dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0