en fredagkväll

2008-12-27 03:09:40

Här sitter jag en fredagkväll och kollar på Sex and the City. Det känns verkligen inte som att det är fredag, utan jag & L kom fram till att det känns mer som en söndag. Det beror nog på att det var utgång igår och det brukar det vanligtvis vara på lördagar.


Åååh, jag bäddade nyss rent i sängen med mina nya vita siden sängkläder, så nu har jag en nybäddad, fräsch och mysig säng som väntar. Dock så saknar jag min E, känns lite tomt att sova utan honom. Wellwell...

Eftersom jag inte hann gå på stan idag, så ska jag åka in med sis & mami imorgon istället och fynda lite på mellandagsrean. Jag hoppas jag hittar någonting, en nyårsklänning maybe? Jag har en idé i huvudet på en skitsnygg klänning, men jag är lite osäker på om mamma hinner sy den till nyår. Wellwell, vi får se hur det blir. Nu är det läggdags som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0