fjärde advent

2008-12-22 00:23:22

Denna helg kan ha varit bland de galnaste helgen på länge.
Här får ni en liten sammanfattning av min helg:

Fredag
Fredagkväll började med att vi förfestade hos Stina med en massa folk, vilket var mycket trevligt. Senare drog vi på g-festen och där hade vi askul. Efter det var det Zapata som gällde och sedan gick vi hem till Emma för att sova.





Några bilder från förfesten


Några bilder från g-festen

Lördag
Det var väldigt tungt att kliva upp tidigt, måste jag säga. Det kändes som om jag hade sovit en timme den natten, usch. Dumt val att bestämma att jobba med projektarbetet dagen efter. Men vi lyckades åka till skolan och ta ett klassfoto med de första mediaeleverna och även göra några intervjuer. Bra jobbat och kul var det också.

Efter det gick jag vidare till E och när jag kom dit så slocknade jag i princip direkt. Det konstiga var att jag inte kände mig ett dugg bakis alls under hela morgonen och när vi var på skolan och gjorde vårat projektarbete, men så fort jag vaknade så slog det till. E mådde inte heller direkt bra, så vi låg mest hela dagen och kvällen och slappade. Fika, kolla på film, prata, myste och sov.

Söndag
Vi vaknade ganska sent idag och vid halv två kom E's mamma och hämtade oss. När jag kom hem så satte jag mig i soffan för att kolla på 'Svensson Svensson' med familjen. Efter det käkade vi god mat och kollade på 'Grinchen'. Senare på kvällen blev det pepparkakshus-bygg och såklart så började det med att vi blev osams (som vanligt), men efter mycket om och men så lyckades vi få det fint i alla fall, aight?


Efter det kom Stina och hälsade på, vilket var roligt eftersom jag inte har träffat henne på ett bra tag nu. Vi kollade på 'Heartbreak Hotel' tillsammans, medan vi bestämde planer för imorgon. Då ska jag, sis och Stina nämligen åka bob, eftersom det har snöat så himla mycket ikväll (haha!). Eftersom jag nu inte är så trött, så tänkte jag spela lite sims och sen blir det läggdags.



you make me smile, please stay for a while.

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag och pappa blev inte osams en enda gång, det var du och mamma som hade liiiite dåligt tålamod! ;)

2008-12-22 @ 12:00:10
URL: http://beatricehagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0