friday night

2008-12-05 23:17:50

Denna fredag blev det en hemmakväll för mig. Först så käkade vi god mat, medans vi kollade på Sunes Jul - klockren! Efter det så drog sis iväg, så det blev bara jag & pappa kvar hemma, eftersom mamma var på personalfest.


Ikväll har vi kollat på Idol och detta är vad jag har att säga om det: FEL FEL FEL! Vad kan en idolfinal vara utan Robin egentligen? Just det... världelös. Det var helt rätt att Kevin gick vidare - det spelar ingen roll vilken genre han sjunger, han är alltid grym. Men Alice, fail fail fail. Visst, hon kan väl sjunga, men enligt mig är hon bara en random. Jag tycker inte alls om henne. Det skulle ha varit Kevin och Robin som skulle gått vidare till finalen i globen, så det så!

Eftersom jag fortfarande är ganska pigg, så tänkte jag vara duktig och plugga och städa lite i mitt rum. Jag har en sådär lite konstig vana att få lust att städa mitt i natten, haha! Sen blir det nog läggdags för mig och sen imorgon blir det bakning, plugg och partaj som gäller! :)



icecold.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0