"i don't believe you"

2008-12-02 13:32:10

Igår kollade jag ju som sagt på filmen "Alfie" och försökte somna till den, men det gick tamejfan inte. Man blev helt inne i filmen och ville se hur det skulle sluta. Jag tycker att alla killar borde se denhär filmen, för att se vad era handlingar kan få för konsekvenser. I och för sig så finns det visserligen tjejer som gör så också, men i detta sammanhang så är det oftast killar.

Anyway! Idag började jag klockan åtta och jag kan ju säga att det var ett helvete att kliva upp klockan sex. Snooze-knappar är farliga! Jag kan ligga och trycka på den i sömnen hur länge som helst, utan att ens veta om det. Och då kan det bli väldigt stressigt sen, kan jag lova.

Ledarskapsprovet idag gick väl sådär. Vad det bara jag eller tyckte ni andra också att det var svårt? Jag trodde det skulle vara enkelt, eftersom läraren sa att vi inte behövde pluggat ill det. Det var helknas, så jag vet inte ens om jag svarade på frågan riktigt. Det är bara att hålla tummarna!

Utanför mitt fönster nu är det snöstorm. Jag är glad att jag inte behöver gå ut nå mer på hela dagen, eftersom jag fryser så mycket. Jag har på mig: tjocktröjor, mjukisbrallor, tofflor - jag ser ut som en michelingubbe. (Y)
Jag tänkte gå ner och göra lite varm oboy nu, och sen ska jag (äntligen!) kolla på det nya gossip girl avsnittet, som kom ut idag. Efter det blir det plugg som gäller, BLÄ! Det känns som om man inte gör någonting annat på dagarna/kvällarna än att plugga. Va tragisk jag känner mig! Men vill man ha bra betyg, så får man kämpa. Dock har jag ingen motivation längre. Ge mig lov, nu tack?




i wish i could make you understand..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0