JULAFTON

2008-12-26 23:46:01

Min julafton började med att kliva upp väldigt tidigt och kolla på julkalendern, medans vi åt en mycket god frukost. Vid tio tiden åkte vi vidare till mormor & morfar och åt den traditionella julmaten. Efter det var det julklapps-öppning sm gällde och efterrätt, som bestod av glass och hallon (mmmums!).

Vid halv tre tiden åkte vi hem för att kolla på Kalle Anka, som vi gör varje år. Efter det spelade jag och mamma yatzy och kort, medans resten av familjen kollade på "Kan du vissla Johanna". När klockan var 18.00 började julklapps-öppningen och halv sju var allting i stort sett klart.


Julklappar:
siden sängkläder
smycken
leggings
bh & trosor
hemma-spa grejer
dusch grejer
sjal
pengar
sex and the city- miniskolådan med alla säsonger

Jag fick i stort sett allting jag hade önskat mig, men jag kommer dock inte ihåg riktigt allt, men detta är några utav julklapparna i alla fall. Efter julklappsöppningen kollade vi på "Karl-Bertil Jonssons julafton", som vi också gör varje år. Och vi kollade även på "Tomten är far till alla barnen" (haha, en klassiker). Senare på kvällen kom även Stina upp och hälsade på och umgicks lite.

Detta var i stort sett hur min julafton har sett ut. Jag hoppas att alla har haft världens bästa julafton och att ni alla har fått fina julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0